مثل درخت در شب باران

Wednesday, January 12, 2005

ميروم خسته و افسرده وزار
سوی منزلگه ويرانه خويش
بخدا ميبرم از شهر شما
دل ديوانه وشوريده خويش
ميبرم تا که درآن نقطه دور
شستشويش دهم از لکه عشق
شستشويش دهم از رنگ گناه
زين همه خواهش بی جا و تباه
ميبرم تا زتو دورش سازم
زتو ای جلوه اميد محال
ميبرم زنده بگورش سازم
تا از اين پس نکند ياد وصال

فروغ فرخزاد



بالاخره تو این دنیای مجازی میتونم دوباره نفس بکشم....تا حالا وقتی میدیدم که یک وبلاگ بعد ازین که میاد یک سری مسائل رو مینویسه و بعد دیگه اصلاً یک بارم آپدیت نمیکنه فکر میکردم که خیلی بی معرفته

بله دوستان گرامی وبلاگ محقر من ...اینجائی که واسه دل خودم راه انداخته بودم از گزند بعضی ها در امان نماند و مورد حمله قرار گرفت...دقیقاً وقتی وبلاگ تو ایران فیلتر شد خود وبلاگ هم هک شد و تمام آیدی هام و ایمیل هام هک شدند
اگه خواستین این آی دی ها و ایمیل های از دست رفته را از لیستتون پاک کنید

arash_javadian2000@yahoo.com
arash_moody@yahoo.com
arashonline@gmail.com

با کوشش دوستام و خودم و کمی هم شانس تونستم وبلاگ رو پس بگیرم...ولی متاسفانه ایمیل ها رفته پس ایمیل و یاهو آیدی جدید من هست
alonely_tree@yahoo.com

ضمناً این دوستان قدرتمدار به اکثر وب سایت هایی که به من لینک و لوگو داده بودند اخطار کردند که اگه لینک و لوگوی من رو بر ندارند هک میشوند وکما این که دوستانی که ازین کار ممانعت کردند هک شدند

خلاصه بعید نیست که پُست بعدیم را از تو اون دنیا براتون فرستادم....البته اگه اونجا حق وبلاگ نویسی داشته باشیم .چون ما که تو هر دو جهان
.جهنمش نصیبمون شد

ولی از تنها چیزی که انتظار نداشتم این بود که چند تا از آشنا ها تو وب سایت های بزرگ فارسی تمام قسمت های این وبلاگو تیکه تیکه کردندو حتی به قالبش هم رحم نکردندو فکر کردند که من دیگه مُردم و هک شدم ونیستم....ولی واقعاً باید تاسف خورد از دست این نامردمان...(من از بیگانگان هرگز ننالم که با من هرچه کرد آن آشنا کرد)،،،،،ا

منم دیگه حالم داره ازین دنیای مجازی و دروغی به هم میخوره تو این مدت نشستم و یک سری از مطالب و مقالاتی
رو که در باره ی ایران کهن نوشته بودم جمع کردم و تو یه صفحه گذاشتم...البته این
جور مطالب رونمی دزدند چون که خواهان نداره ...اگه خواستید برید
بخونید...اینم آدرسش

سگ دو
بدلیل اینکه تمام این مدت که این کتاب ها و مقالات رو درباره ی داریوش و کوروش و ایران باستان و ...خوندم سگ دوزدنی بیش نبود بهمین دلیل اسمش و گذاشتم سگ دو ...شاید به این بزرگان نگاه کنیم و یه کم آدم شیم

...تو این چند وقته از اونایی که از نوشته هام حمایت کردند تشکر میکنم



0 comment(s):

Post a comment

<< Home